HTML

Politikailag korrekt

Polblog.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A KépviselőFunky és az Index nem polkorrekt

2010.04.07. 10:38 Politikailag Korrekt Hozzászóló

Íme a videró, hogyan befolyásolnak negatívan az Indexesek:

 

Igen, tudom hogy a blog.hu is az Index-é.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://polkorrektblog.blog.hu/api/trackback/id/tr831901070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marxcie · http://www.kerekparosklub.org/milyen-erveket-ne-hasznalj-amikor-biciklisekkel-vitatkozol-0 2010.04.07. 12:33:07

kritika. szörnyű. nem is értem, hogy merik szegényeket bántani. én már itt telisírtam egy 100as csomag zsepit miattuk, de maradt még pár, adjak?

mellesleg nem tudom mi ez a hülyeség a poltikailag korrekt indexről, mindig is egy viszonylag szabadelvű, de inkább liberális értékekhez húzó hírportálnak ismertem meg, és nem is vártam volna tőlük mást. kuructól, népszabitól, magyar nemzettől sem várok polkorrekt cikkeket, és indextől se. ez meglepő számodra? :D

Szúrófény 2012.11.29. 05:38:03

El! Söprő siker! Akadt elég félrevezetett, ki győzelmünkre vezetett! Iskolázottság nem haladja meg a 6 osztályt, de erre nem hivatkozunk!
süti beállítások módosítása